Ajankohtaiset artikkelit

Artikkelit

Yhtenäinen visuaalinen ilme on vahvan brändin perusta

Yhtenäinen visuaalinen ilme on vahvan brändin perusta

Moni yritys pohtii, millainen visuaalinen ilme houkuttelee potentiaalia asiakkaita markkinoinnin eri kanavissa. Värien, kuvien, tekstin ja erilaisten efektien käyttö kannattaa suunnitella huolella. Erityisen tärkeää on kuitenkin varmistaa, että yrityksen visuaalinen...

lue lisää
Kotisivujen uudistamista suunnittelevan muistilista

Kotisivujen uudistamista suunnittelevan muistilista

Yritykselle kotisivut ovat sen digitaalisen markkinoinnin kulmakivi. Mistä sitten tietää, millaiset ovat hyvät kotisivut? Käsite on vähintäänkin suhteellinen, mutta tiettyjä hyvien kotisivujen peruselementtejä on mahdollista listata.  Kotisivujen laadun mittarina...

lue lisää
Digitaalisen markkinoinnin ABC

Digitaalisen markkinoinnin ABC

Digitaalinen markkinointi on käsitteenä kohtuullisen uusi. Sen keskeinen tavoite on tunnistaa yrityksen liiketoimintatavoitteiden kannalta oleelliset kohderyhmät ja sen perusteella lähestyä kohderyhmiin kuuluvia käyttäjiä kohdennetuilla mainosviesteillä. Digitaaliseen...

lue lisää