Ulkoiset linkit osana hakukoneoptimointia: esittelyssä Häätori.fi

Artikkelit

Cradia.fi / Artikkelit / Ulkoiset linkit osana hakukoneoptimointia: esittelyssä Häätori.fi

Ulkoiset linkit osana hakukoneoptimointia: esittelyssä Häätori.fi

Olemme koonneet kattavaan hakukoneoptimointia käsittelevään oppaaseemme tietoa sivuston sisäisestä ja ulkoisesta optimoinnista. Oppaassa olemme tarkemmin kuvanneet muun muassa linkkien merkitystä osana hakukoneoptimointia.

Lyhyesti todettuna; mitä enemmän ja mitä laadukkaampia linkkejä sivustollasi on (sivustollesi osoittavat ja sivustoltasi ulospäin tehdyt linkitykset), sitä korkeammalle Google sivustosi nostaa hakutuloksissaan. Näiden linkkien kerääminen ei monestikaan ole helppo työ: linkkikirjastoja ja keskustelupalstoja kannattaa luonnollisesti hyödyntää, mutta niidenkin valinnassa kannattaa olla kriittinen ja varoa sivustoja, joita Google ei pidä arvossa.

Tässä artikkelissa käsittelemme Häätori.fi -palvelun hääalan yrityksille tarjoamaa olevaa tehokasta ja maksutonta väylää yritysten verkkosivujen hakukonenäkyvyyden buustaamiseen ja lisänäkyvyyden hankkimiseen. Häätori.fi on jo useiden vuosien ajan tarjonnut yksityishenkilöille vaivattoman väylän käytettyjen hääpukujen, -asusteiden ja -tarvikkeiden myyntiin ja ostamiseen kirpputorihengessä. Sivustolla on noin 15 000 kävijää kuukausittain ja sivunäyttöjä kuukausitasolla kertyy jopa yli 200 000. Vastikään Häätori on avannut ovensa myös hääalan yrittäjille, ja tarjoaa tätä nykyä hääyrittäjille mahdollisuuden maksutta mainostaa tuotteitaan ja palvelujaan markkinapaikan Hääpalvelut -ilmoituksin.

Hääpalvelulle näkyvyyttä Häätori.fi avulla

Häätori.fi on hyvä esimerkki Googlen laadukkaaksi arvioimasta sivustosta, josta tulevat ja jonne osoittavat linkit nostavat verkkosivujesi näkyvyyttä hakukoneen hakutuloksissa. Luodessasi Häätoriin profiilia ja lisätessäsi ilmoituksia kannattaa aloittaa tutustumalla ohjeisiin, joiden avulla maksimoit Häätorista saatavissa olevan hyödyn. Hyvin laadittu profiili houkuttelee sivuston kävijöitä.

Käyttäjät ja Häätori.fi -palvelun ylläpitotiimi jakavat palveluun lisättyjä ilmoituksia aktiivisesti somessa, mikä osaltaan tuo myös liiketoiminnallesi lisänäkyvyyttä. Häätori.fi -palvelulla on oma aktiivinen Facebook-sivu sekä useita Facebook-ryhmiä (muun muassa Ideoita ja inspiraatiota hääsuunnitteluun), joissa käydään häitä valmistelevien tulevien morsianten, sulhasten, kaasojen ja bestmanien sekä muiden hääapulaisten ja -fiilistelijöiden kesken aktiivista keskustelua.

Mainostaminen Häätori.fi -palvelussa

Häätori.fi tarjoaa lisäksi maksullisen kanavan yrityksesi markkinointiin bannerimainoksin tai mainosartikkelein. Lisätietoja bannerimainoskampanjoiden ja mainosartikkeleiden hinnoittelusta löydät Häätori.fi -blogista. Bannerikampanjoiden hinnoittelumalli perustuu alalla tyypilliseen tapaan bannerin näyttökertojen eli impressioiden määrään. Visuaalisesti kiinnostava ja käyttäjän huomion herättävä banneri on mainoskeinona tehokas; erityisesti erilaiset kampanjat houkuttelevat kävijöitä klikkaamaan bannerimainosta ja tällä tavoin tutustumaan verkkosivuihisi tai verkkokauppaasi.

Maksettu mainosartikkeli toimii yrityksesi tunnettuuden lisääjänä sekä yhtenä sivustosi hakukoneoptimoinnin keinona. Mainosartikkelit julkaistaan Häätori.fi -blogissa, jolle ohjautuu lukijoita niin Häätori.fi -markkinapaikan, somen kuin Googlen hakutulostenkin kautta. Artikkeliin kannattaa ehdottomasti sisällyttää linkki tai linkkejä, jotka osoittavat sivuillesi. Vastaavasti sinun kannattaa omille sivuillesi lisätä linkki Häätori.fi -blogin mainosartikkeliin. Näillä toimilla osaltaan edistät sivustosi hakukonenäkyvyyttä.

Mikäli profiloit itsesi hääalan yrittäjiksi, tartu heti toimeen! Hyödynnä mahdollisuus maksuttoman lisänäkyvyyden saamiseen ja sivustosi hakukoneoptimoinnin parantamiseen. Jos maksullinen lisänäkyvyys kiinnostaa myös, ota yhteyttä!

Häätori.fi
Yhtenäinen visuaalinen ilme on vahvan brändin perusta

Yhtenäinen visuaalinen ilme on vahvan brändin perusta

Moni yritys pohtii, millainen visuaalinen ilme houkuttelee potentiaalia asiakkaita markkinoinnin eri kanavissa. Värien, kuvien, tekstin ja erilaisten efektien käyttö kannattaa suunnitella huolella. Erityisen tärkeää on kuitenkin varmistaa, että yrityksen visuaalinen...

lue lisää
Kotisivujen uudistamista suunnittelevan muistilista

Kotisivujen uudistamista suunnittelevan muistilista

Yritykselle kotisivut ovat sen digitaalisen markkinoinnin kulmakivi. Mistä sitten tietää, millaiset ovat hyvät kotisivut? Käsite on vähintäänkin suhteellinen, mutta tiettyjä hyvien kotisivujen peruselementtejä on mahdollista listata.  Kotisivujen laadun mittarina...

lue lisää